Nog twee maanden - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Janneke Veen - WaarBenJij.nu Nog twee maanden - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Janneke Veen - WaarBenJij.nu

Nog twee maanden

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

18 Januari 2014 | Nederland, Haarlem

Nog maar twee maanden jawel.
Ik heb mijn visum, bijna alle prikken (bleh) en al mijn spulletjes hebben een plekje gekregen in mijn kamer.
Nu wordt het echt spannend. Even glipt er dan door mijn gedachten: Zal ik gaan, ga ik het echt doen? Maar gelukkig meteen daarna denk ik dan weer JAWELLLL. Deze kans kan ik echt niet laten gaan, want zo ie zo dat ik hele mooie dingen ga mee maken!
Gelukkig is mijn spanning hele gezonde spanning!

X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarlem

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2014

Nog twee maanden
Janneke

Welkom op mijn waar ben jij nu! Ik hoop dat jullie mijn verhalen met plezier lezen. Groetjes, Janneke

Actief sinds 18 Jan. 2014
Verslag gelezen: 56
Totaal aantal bezoekers 5852

Voorgaande reizen:

18 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

09 Maart 2014 - 01 Juli 2014

Mijn eerste reis

28 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: