Beetje stresss maar. - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Janneke Veen - WaarBenJij.nu Beetje stresss maar. - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Janneke Veen - WaarBenJij.nu

Beetje stresss maar.

Blijf op de hoogte en volg Janneke

08 Maart 2014 | Nederland, Haarlem

Jawel het is morgen zover. om 19:00 uur op Schiphol zijn en dan vlieg ik om 22:00 uur.

Best gek dat het als een idee begint en dat het dan nu zo ver is. Dan gaat de tijd toch sneller dan je denkt.

Vandaag het meeste ingepakt. En natuurlijk nog even gecheckt of ik alles had. En tot mijn schrik miste ik de wereld stekker nog. Tijdje terug aan mijn vader gevraagd maar niet meer echt aan gedacht oeps. Natuurlijk moest mijn vader net op het moment dat ik er naar vroeg weg en vandaag kon ik alleen nog naar de ANWB voor als het niet de goede was. Dus stresssss.... ( hoort er ook even bij toch?)
Toch besloten om er maar gewoon een te kopen. Better be sure than sorry. Om maar vast met een beetje engels te beginnen.

Ik ga jullie missen en hoop dat ik nog een beetje beter wordt in het verslagen typen.
Als je mijn verslag krijg laat het dan even weten dan weet ik of het werkt.

Smakkerd

  • 08 Maart 2014 - 20:39

    Marc:

    Ik wens je heel veel plezier toe en geniet ervan

  • 09 Maart 2014 - 09:10

    Marjolein:

    Lieve Janneke,

    Wat een mooie reis ga je maken, en wat zal het spannend voor je zijn......maar al die levens ervaring die je op gaat doen, geweldig!!!!

    Wij zullen er vanavond zijn......om je uit te zwaaien met een lach en een traan.....
    Geniet van je mooie zonnige dag vandaag in het Haarlemse.

    dikke kus, Marjolein en Reggy

  • 09 Maart 2014 - 18:26

    Lex En Linda:

    Lieve Janneke,
    Wat een avontuur ga je tegemoet! Wij vinden het super stoer van je en zijn er zeker van dat je veel leuke en interessante ervaringen gaat opdoen. Natuurlijk zul je, zeker in het begin, wel eens een knoop in je maag hebben, maar probeer gewoon te genieten. Heel veel plezier!!!
    Liefs
    Lex en Linda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarlem

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Augustus 2014

Terug in Nederland

01 Juni 2014

Zuid thailand & Cambodia

04 Mei 2014

Vietnam

09 April 2014

Laos

23 Maart 2014

je bent nooit echt alleen
Janneke

Welkom op mijn waar ben jij nu! Ik hoop dat jullie mijn verhalen met plezier lezen. Groetjes, Janneke

Actief sinds 18 Jan. 2014
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 5868

Voorgaande reizen:

18 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

09 Maart 2014 - 01 Juli 2014

Mijn eerste reis

28 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: